lördag 22 januari 2011

Insomnia...

Tjena...

Igår jobbade jag nere på Solidaritet mellan typ 01-05 och hamnade väl i säng runt 06, kan någon snälla förklara för mig varför jag vaknar pigg som en mört klockan 08.16, jag vill SOOOOVA men nej, nej det går ej! Istället så blir det en skön brunch om ngn timme i stället, fast det funkar bra det också!
Jag gillar ju som ni vet att sova och äta ...hahahaha!

Det var en skön kväll på Solidaritet igår, helt ok med folk för att vara fredag innan löning i Januari... Tror vi hade så mycket som 1020pers in/ut under kvällens gång, och det som jag tycker är kul att mina vänner och deras vänner har börjat hitta dit :-)

Ikväll spelar Thomas Deak skön house uppe och Jimmy D kör radiohits på nedervåningen eller "
Hawaii golvet" som det kallas...
Vill ni komma förbi och stå på listan eller ha drinkbord så maila lichter@solidaritet.eu eller info@solidaritet.eu.

Nej, nu blir det en dusch och sen foooooood!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar