söndag 26 september 2010

Seeeeg söndag...

Igår blev en av de bästa kvällarna på länge faktiskt. Spontan, härligt sällskap och bra vibe hela kvällen igenom förutom ngn minneslucka runt 04.30-05.00 bara... hahaha. Marcus FÖRLÅT! :-(
Vi började kvällen med en skön middag nere på Supper ett stort gäng på 12 pers och firade att Lovisa fyllde år. Sen drog vi förbi på Livingroom, Rose, Café Opera, V, Hells och White Room... Hur fan vi hann med allt har jag ingen aning om, men kul var det =)
Stefan Och Mikaela

Maten var godare än de ser ut... :-) BÄSTA maten..

JONAS, vänta på mig...
Sen blev det Limmo till Rose ;-)

Tom Bola, Dj eller filosof?! =)

Söta lilla Lejla =)
Sprang även in i den härliga Världsmästaren i boxning Mikaela nere på hells, passade på att fira, gratta och pussa henne ordentligt =)
Nu är det dags att äta lte middag här hemma. Jag har gjort en riktigt smaskig Lasagne som står här framför mig och skriker "eat me, eat me pleeeeeease" =)

Dags att käka lite nu och sen får vi se om det blir film i soffan eller kanske en bio ikväll....

1 kommentar:

  1. Hahahahahhaha Bullen, när tog du den bilden på mig? Puss Bullen

    SvaraRadera