torsdag 20 januari 2011

Pigg och fräsch...

I natt har jag sovit i 10 timmar och det var fan inte igår det hände... så himla skönt!
Vaknade vid 09 i morse och kände mig pigg och utvilad, drog i mig en proteinshake med lite färsk frukt och sen gick jag ner och körde ett skönt löp-pass på 30 minuter följt av ett gympass med George och Alexandra och nu har jag slängt i mig en riktigt sen frukost så vi kan kalla det lunch :-p

Idag har jag 3st möten inplanerade kl: 13, 14 och 15, känns skönt att vara hemma på det sättet att man får använda hjärnan och vara lite kreativ igen efter jul och nyårs ledigheten men fan vad nice det är att bara gå runt och njuta av solen och bara inte göra någonting också, men gör man det för länge blir i alla fall jag, riktigt rastlös...

Hoppas ni alla får en härlig dag!


Inte världens bästa skärpa kanske .... :-p

Frukost: Omelett med kalkon, grönsaker, makrill och färskpressad morot/apelsin & ingefärs jucie :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar