torsdag 20 januari 2011

Thursday night...

Home at last...
Kom hem för några timmar sen och har ätit en god och nyttig middag, eller nja... nyttig och nyttig. Kalkonfalukorv med stekt ägg och en massa god sallad till, försöker som sagt hålla mig ifrån kolhydrater på vardagar men har ett sånt sug så har precis glufsat i mig en massa goda nötter/naturgodis.
Intalar mig själv att det kan vara bra att fylla på förrådet inför squashen i morgon bitti.
Ska möta Philip Larsson igen, det var 3 veckor sen vi körde mot varandra så det ska bli pisskul.

Har suttit nere på Anglais hela dagen sen 12.30 och haft väldigt roliga och givande möten.
Framför allt det sista som jag hade med mina kollegor Olle Fritz och Pierre Jarnbrink som jag jobbar med på Solidaritet. Vi satt och bollade lite olika ideér, koncept och ev. "renoveringar" vi skall göra hos oss.
Jag hoppas verkligen att ni alla kommer förbi så ofta ni kan, dvs varje gång ni är ute =)

Träffade även min gamle vän Niclas Rahm och hans underbara dotter Sofia som bara är så himla söt!
Niclas hade fan shapeat upp sig ordentligt och blivit riktigt "fit" igen, sorry tjejer men han är tyvärr upptagen ;-)
Ja, nu är det inte lång tid kvar tills han skall gifta sig också, riktigt kul att allt bara har flutit på för hans del med en underbar fästmö, och "2" underbart söta barn, glad för din skull broder!

Björken smet även förbi en snabbis och berättade att han blir kvar i Sverige ett tag till nu istället för att åka tillbaka till LA igen, vad han ska hitta på, lär ni snart märka....

Nej, nu blir det lite jobb, slö-titta lite på tv och sen sängen...

=)


2 st storsheriffer på en och samma gång ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar