fredag 21 januari 2011

TGI Friday...

Ja, nu är det fredag och helg igen....
Känns som om veckorna bokstavligen bara flyger iväg, helt sjukt ... det var ju måndags nyss?!
Hur som haver, vaknade runt 08 i morse och satte mig och jobba ngn timme innan Philip kom och hämtade upp mig för ett skönt squashpass på Wasaclub. Har sagt det för men säger det igen, det är heeeelt sinnessjukt hur jämnt det är mellan oss när vi spelar, tiebreak på tiebreak :-)

Gick förbi min älskade lilla mamma på vägen hem och pratade med henne ett tag och bestämde mig för att "raka" mig igen men eftersom hon vägrar göra det på mig (hon tycker jag ser ut som en fånge då) hahaha, så tog jag maskinen i egna händer och körde loss, blev riktigt bra tycker jag tills mamma visade mig nacken  med spegeln... där var det visst en kant mitt på huvudet lixom. Då jag kör 9 mm uppe på pallet och 6mm runt om så kan jag ha slarvat lite, men now it´s all in order =)

Tog en långfika med lilla Camilla som har 100 saker i luften nu den lilla ankan :-p
Är riktigt glad för hennes skull att hon har så mycket olika saker som verkligen för henne framåt mot det mål hon har sat upp för sig själv, go girl and do you shit! =)

Sen kom Olle och mötte upp oss en snabbis, innan han och jag smet upp på mocco och träffade artisten och konceptet Mo, Calle och Jeppe som var brun och fräsch efter en semester i Sydafrika.
Oj,oj,oj... sen blev det bråttom hem och byta om för ett rygg/mag pass nere på gymmet och har precis kommit innanför dörren här hemma.
Ska chilla lite nu och äta lite middag innan det är dags för mig att bege mig ner till mitt nya jobb på Solidaritet, hoppas ni kommer förbi om ni ska ut ikväll kära läsare...

Ses sen på Solli !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar