söndag 16 januari 2011

Sunday Mode...

Oooouuufff, idag är man seg i kroppen och huvudet efter att man precis kommit hem efter 2 veckors härlig och lugn semester och dragit igång här hemma med 2 fester på 2 dagar och besök från lite alla möjliga länder. Nu blir det snart pizza time och film tror jag.
Gårdagen började i alla fall med en skön middag nere på hotellet med lite vänner.
Gillar verkligen det stället, hög och skön housemusik medans man äter, god mat, bra service och stället känns fräscht lixom.
Sen drog vi bort till Rose och tog ett bord i 2 timmar innan det blev dags att dra med mig Sylvain till Solidaritet där vi hade en riktigt bra kväll med SJUKT mycket folk och bra drag ända fram tills stängning!
Just det, Solsidan börjar ju idag, så jävla nice! =)

Mr Superstar ;-)

Sylvain och jag


Sahar, Nima K & Cassie

Modern lur... hahahaha


Pata Negra som var GRYM!

I don´t matter if you are black or white ;-)

Mimmi vill pussas :-*

Nima K and Jeremy

Antonio and Sahar

Mimmi and Mr Armand

AN21, Jonas och Sylvain


Hur faaaaaaan ser jag ut?! Smutsig...hahaha

Mr Solidaritet

Sylvain is kickin it @ Solidaritet



Superstar Dj

Nämn 1 gemensam nämnare här... ?!

Eddy, Sylvain och jag



In the mix...

Sergio, jag och Sylvain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar