fredag 13 augusti 2010

Äntligen sol och värme igen i Sverige...

Ja, nu känns det som om vår härliga sommar är tbax igen, även fast det är lite kallare i luften så blir man så mycket gladare och piggare när solen är framme.
Gympasset gick helt ok, lite trött i hela kroppen kände jag bara.

Fick tag i min tjejkompis som berättade hela storyn om vad som hade hänt i natt och som "tur" är så hade hon bara fått sig en knuff innan hon låst in sig och när hon väl vågade sig ut igen så hade snubben däckat.
Sa till henne att ta sitt pick och pack och åka hem till Sverige själv och låta svinet var kvar där nere ensam.
Tyvärr är jag inte hemma när han kommer hem men om 2 veckor är jag tbax igen och då är det dags för ett litet samtal med mongot!

Nu landar snart min älskling hemma i Sverige igen, ÄNTLIGEN! Hon har varit borta i 2 veckor och nu hinner vi bara ses i inte ens 2 dagar innan det är dags för mig att åka utomlands...
Har lite spelningar inbokade precis när jag kommer hem i gbg , Finland och Paris. Man kanske ska ta med sig henne som sidekick på spelningarna. Ska lära henne 2-3 mixar så hon blir superstar ;-)



Ska snart ner på stan och möta upp Marcus & ev.Micke om han behagar att svara... :-p 
Skulle egentligen varit i studion idag och gjort klart mitt masterpiece till första singel men en viss herre tyckte att det var viktigare att göra klart sång med Anders Bagge ute på Eckerö istället för att göra klart min låt... Illa, jävligt illa ;-)

Later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar