tisdag 18 januari 2011

Feel good...

Igår vaknade jag upp typ som idag runt 06.30-07.00 tiden, skönt att vakna så pass tidigt och få igång vecka på ett bra sätt med tidiga morgonar och tidiga kvällar istället för tvärtom...
Drog iväg till SATS gärdet med Max och körde ett skönt squashpass på typ 1 timme och åkte på så mycket pisk så det var fan ett skämt, vass jäkel det där :-p Men det var kul att komma igång med squashen igen efter jul/nyårs uppehållet, sen blev det ett benpass på det.
Vi har tydligen inte fått nog av thaimaten än så vi åkte till Gabi på nybrogatan och åt en kyckling/rödcurry samt en kyckling med cashewnötter och grönsaker, så jävla gott =)

På eftermiddagen mötte jag upp Olle och hade lite möten om vad vi ska hitta på nere på Solidaritet och även lite ideer till resterande ställen inom vår lilla koncern som...
Just det, jag kanske inte har hunnit berätta det för er men från årsskiftet så kommer jag jobba väldigt aktivt med herrarna inom "Ahlbomgruppen" med alla ställen, men det mesta fokuset kommer självklart att hamna på Solidaritet. Då många av er förmodligen inte varit där på ett tag så tycker jag att det ska bli skitkul att få visa er en bortglömd liten juvel som är bra men som kommer bli RIKTIGT grymt!

Så för alla er som har frågor eller vill ha drinkbord, gästlista m.m. är det bara att maila mig på lichter@ahlbom.se =)

På kvällen gick jag och storhandlade på hemköp, det är typ bland det roligaste jag vet inte kanske just att handla där men att strosa runt i stora butiker vare sig det är mat, kläder eller inredning...
Vi lagade en ruskigt god pasta bolognese med spenat i till middag igår och på det blev det filmen
The Other Guys och lite god frukt. Sen blev det mys och lite chillmusik...

I morse vaknade vi ganska så tidigt och låg och drog oss i sängen i typ ngn timme innan det var dags att gå upp och styra i ordning sig för dagen och började med en god och nyttig frukost.
Nu ska jag försöka få tag i ngn som vill spela squash eller väcka George alt. Alexandra och dra ner till gymmet.... after that workie workie!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar