onsdag 18 augusti 2010

Another day in Vegas...

Ja, vad ska man säga...
Är så jävla jetlaggad att vi kom upp på rummet efter en 7 timmars session i pokerrummet där jag aldrig har varit med om fler utdragningar i mitt liv förresten. Har jag set har den andra högre set, har jag flush med kung hög på flopp köper kinesen dyrt fyrkortsfärg på river... ja,ja.. vad ska man säga?! Dom här jänkarna släpper fan ingenting , spelar ingen roll hur hårt man bettar! Bara att bita ihop och lägga det bakom sig och foka på nya spel. =) Lite sköna pokerprofiler och kändisar som spelar lite här och där också...


Vi sov hur som helst 2 timmar bara inatt eller rättare sagt i morse (11.00 - 13.00) efter en GRYMT god lyxfrukost som vi åt nere på Encore- 3 olika quish med lax & gureire ost, sparris och tryffel och ngn italiensk skinka med buffelmozzarella... Färska bagels med creamchese och minimarmelader, färskpressad jucie ...mmmmm :-p

Efter 2 timmars sömn smet vi ner till poolen , låg och snackade lite i 50 graders värme... SÅ JÄVLA VARMT att man måste doppa sig var 5:e minut typ, sen en snabbis in på gymmet även idag. Bra jobbat =)

Var förbi nere på stora shoppingcentret utanför vårt hotell och shoppade lite kläder och småsaker...

Grymma jeans inne på True Religon, Alla färger och modeller som man inte hittar hemma...i like :-p


Hahahahaha, kom på att jag hade snuset i badbyxan efter jag doppat mig första gången men trodde att det inte skulle komma in vatten.. men hmmmmm, det gjorde det! ORKA gå upp på rummet och hämta nytt!

 
Sen hade Charlie turen att välja solstolar idag, och oj,oj,oj säger jag bara.... Vilka jäkla pumor det finns här nere i Vegas... Älskling, sorry men dom är HETA! =)



Och nu är det förhoppningsvis dags att somna in för natten men är inte det minsta trött än... FUCK!
 
Snyggt och prydligt i badrummet också... som 2 jäkla fruktkakor :-p








Just det, till helgen så kommer nog lite vänner hit från OC, Rudy & company och förhoppningsvis Jason med compadres från Toronto aswell. Som om inte det räckte så är ju Mounsier Boudala och  Dan banan, Tina redan här och Micke Ek kommer till helgen, Marcus, Peter är redan här och jag fyller ju år på fredag så kan nog bli en jäkligt sweet födelsedag...

Det enda som fattas är min lilla Jessica :-( Miss you baby!



Ja, ja... Sleeeeeep tight stockholm! ZZZZzzzzzzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar