måndag 24 januari 2011

Seeeeeeeeg!

Orkar inte ens skriva ngt förutom att det var en riktigt rolig kväll igår och satan i gatan vad folk det var på Solidaritet, och vi hade pisskul. Härligt när man blir glad över att gå till jobbet :-)
Nu är jag så mätt att jag håller på att spricka.... Ätardagar i all ära, men det här var fan att int ok, lixom att "pusha the limits"... Hahaha!


Middagen igår...

Bra combo, kaffe - Banan & hallon shake med vodka, rödvin...

Pierrsan

Relight my fire...

Malin jobbar på hårt nere på Rose...

Artisten Alex Tralala..

Vem vare, VEM VARE som sket?! :-p

Bulten & lill rackarn

Kärlek... då menar jag till redbullen så klart ;-)

Holger & Ozzy

Coolaste jag sett... Orginalgitarr från Kirk Hammet i METALLICA !

Middagen idag... Fish & Chips, mums

Sergio & Me

Jag och Marie

Jonas & Calle

Frosseri :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar