tisdag 18 januari 2011

Chill but good day...

Idag började jag dagen på det bästa sätt man kan tänka sig faktiskt... :-)
Vid 10-11 tiden smet jag ner till gymmet efter jag försökt få med mig ngn förgäves så tog jag mig faktiskt i kragen och gick ner själv.
Ställde mig på löpbandet i 20 minuter på 3:ans lutning och 12 i tempo och efter det blev det ett axel/triceps/mag pass. Så himla skönt när allt är färdigt och man känner sig så duktig när man egentligen inte "orkade" ta sig ner...hahahaha.

Efter det blev det en lunch hos Gabi på restaurang Thai House igen, kan tydligen inte få nog av thaimat.
Satt och surrade lite buisnes och sen så gick jag och Camilla som kom hem från Thailand idag en lång shoppingrunda på stan...
Jag är så JÄVLA nöjd, hittade äntligen en galet bra juicepress , har fått en dille på att dricka färskpressad juice nu efter Thailand =)
Sen köpte jag en ny Bluray/Dvd spelare som var den bästa på marknaden, fan vad han sålde på mig grejer där uppe på Siba...hahaha, måste varit trött i huvudet. Jag som bara skulle ha en enkel liten dvd spelare för en 5 hunka lixom, vad gick fel?! :-/
Sen blev det en gäng snygga t-shirts, skjortor m.m samt att jag hyrde en massa fil och köpt hem typ 2 ton med en massa olika frukter!

Nu ska vi se om George ringer snart så blir det ett intervall pass på trappmaskinen följt av ett bröstpass, annars får det vänta tills i morgon ;-)
Hmmmm, han ringde precis! Ja, ja... let´s go!

Akvarium

Milla is home for a quick visit...

Mmmmmm =)

Look at me i´m Sandra Dee...

I don´t matter if you are black or white... hahahaha :-p



Hot dog!

I Fuckin love it!


MUMS !

2 kommentarer:

  1. Var kan man köpa den där morotspressen? :D Har bara hittat en på nk för 4000, tänkte om den du köpte var lite billigare??

    SvaraRadera
  2. Jag köpte min på SIBA, och den är GRYM. Det ända jobbiga är att du måste typ ta isär hela efter varje gång du gör jucie så gör mycket på en gång och lägg in i kylen ;-)

    SvaraRadera