torsdag 4 november 2010

Torsdag och helgen på ingång.. samt TÄVLING!

Hej kära bloggläsare =)
Sorry att jag inte har uppdaterat så mycket de senaste dagarna, men har haft lite mycket att stå i samt mycket i huvudet för tillfället, but it´s all good :-)
Idag blev det så klart en powerwalk, men inte fan händer det ngt på magen för det...hahaha!

Sen hem och tog en snabbdusch innan det var dags för dagens första möte...
Lunch på hotellet blev det med min sköna vän Peter. Blev en asgod kycklingsallad, satt och pratade lite om lite roliga event som kommer snart och ser ut som om vi ev. kommer att hitta ett bra samarbete...
Sen blev det iväg på möte nr 2 innan jag stack iväg till Mocco och möte upp allas vår Alex för att surra gamla minnen, gav han sitt pris som han vann  i söndags, sen dök Jonas upp som precis landat från Miami den grisen, brun och fräsch var han också. Lät som om dom har haft en SJUKT galet rolig resa... Nej, jag är inte avundsjuk, inte alls... hahaha. Sen kom Konceptet Mo och hans vapendragare Olle förbi och tog en kaffe. Trevlig eftermiddag att bara sitta och snacka skit, sen så visade jag dom en bild på en gammal "vän" som från ingenstans har ploppat upp på Facebook den jäveln.
Looong story kort, han är inte välkommen i stan då jag vet fler än mig som han är skyldig pengar därav att han plötsligt försvann från stan över en natt för typ 7 år sedan. Vi trodde alla att han typ dött eller ngt och så *poff* dyker han upp på fb... sick!

Idag blev det tomatsoppa till middag igen, med lite champignoner, lite kyckling och färsk majs i =)








Just det, köpte 2 as snygga korthållare idag till alla kreditkort, en krokodil/mörkgrön och en röd, kan vara nice att varva lite när man tröttnar på en färg...




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, som sagt det är dags för TÄVLING igen kära läsare... Jag hoppas att ni är lite bättre på att kommentera den här gången ;-)

* 2 skitsnygga halsband som Sophie Rosenswärd har gjort med en visselpipa på som främst är till för tjejer som går hem ensamma på natten m.m. så att om det händer ngt kan vissla högt så in i helvete så att den/dom som försökt angripa er blir skrämd och försvinner...

* Samt dessa 4 armband för er som behöver lite mer tur i livet och skyddar dig från allt ont i livet =)





Hur vinner ni då dessa snygga grejer...?!
Skriv vad ni vill se mer av här i bloggen framöver och vilket av dem som du vill vinna, samt nämn  4 namn av de vackra kvinnorna på inlägget 2 snäpp under, borde ju inte vara så svårt  ;-)

12 kommentarer:

  1. Jag vill se mer gamla bilder från Visby.... mer bilder från alla dina Coola spelningar around the world.... Sen mer bilder på din stekiga klocka!!!!
    Jag vill vinna den svarta visselpipan... så att jag kan vissla på dig från mitt hörn bord på Rose... när du spelar!!!!! Sen e det bra när man ska vissla på taxi bilarna på natten... e så jävla dålig på att busvissla!!! =)

    Julia Roberts
    Adriana Lima
    Angelina Jolie
    Eva Mendez

    Kram på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Angelina Jolie,Rihana,Jessica ;) och Natalie Portman.

    Skriv mer om dig och ditt dj liv.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle verkligen vilja vinna det lila armbandet för att kunna ge det till min mor. Hon har alltid velat ha ett smycke med Fatimas lyckohand, och lila är hennes favoritfärg så hon skulle bli så glad :-)
    Skulle vilja läsa mer om musik!
    Fyra heta brudar; Jessica Laurén, Megan Fox, Rihanna och Natalie Portman!

    SvaraRadera
  4. Ok... Du vet att jag diggar din blogg (alla likes på fb du får från mig) Men jag skulle vilja läsa lite mer om dina djupare tankar ibland.

    And the sexy chics are... Julia Roberts, Megan Fox, Natalie Portman som är min drömtjej, och bruttan som älskar när man ljuger Rihanna.

    Jag skulle vilja vinna det röda armbandet för jag har haft ett riktigt otursår och dessutom spökar det hemma hos mig! I need luck, i need to get rich!

    SvaraRadera
  5. TJena Jag vill Vinna Det svart halsbandet!

    angelina jolie
    megan fox
    julia roberts
    rihanna

    Jag vill läsa om resor du gör, se bilder från dessa.. Sen diggar jag din klädstil så de e alltid kul att se inlägg på nya köp så mer sånt.. Sen kanske det vore coolt att lägga upp ngt video blogg inlägg framöver..

    SvaraRadera
  6. Tja söta Jonas!

    Skulle verkligen behöva en sån där skit snygg visselpipa, är ju tjej och vill oroa mig om nätterna ;)

    Skulle vilja att du la upp mer musik/youtube videos, du verkar ha grym musiksmak!!


    Hur vinner ni då dessa snygga grejer...?!
    Skriv vad ni vill se mer av här i bloggen framöver och vilket av dem som du vill vinna, samt nämn 4 namn av de vackra kvinnorna på inlägget 2 snäpp under, borde ju inte vara så svårt ;-)

    Hälsningar Erika / erikanbrg477@googlemail.com

    SvaraRadera
  7. Hej din sexbomb, vart har du köpt korthållarna någonstans? Riktigt snygga, tänkte köpa en sån till min far nämligen.

    SvaraRadera
  8. Korthållarna, halsbanden mm hittar du på mondiablo.se

    SvaraRadera
  9. Bra, mer surr vill jag höra om vad ni vill se och läsa om, men ni måste skriva namn så jag vet vem som ska vinna :-)
    Samt vad ni vill vinna och glöm inte namnen på damerna =)

    SvaraRadera
  10. Hej Jonas Poss Poss

    SvaraRadera
  11. Bra blandning här på bloggen med musik, mode o härligt glamorösa vimmelbilder, vilket gillas! Bilder säger mer än ord, så fortsätt med det, mer musik absolut och tävlingar som den här har ju fått mig att delta!Vore kanske kul med någon form av "veckans", som återkommer veckovis i bloggen. Verkar ha ett mycket händelserikt liv som vi andra får möjlighet att ta del av tack vare bloggen.
    Angelina, Natalie, Eva & Jessica - beauty & brains, behöver jag säga mer!?
    Sitter ju här uppe i kalla norrland o skulle sjukt gärna vilja ha ett av Sophies halsband, som säkert även håller snusande skoteråkare på avstånd.
    Keep up the good work
    //Frida (frida_wd@hotmail.com)

    SvaraRadera
  12. haha oj jag glömde ju skriva 4 namn på brudarna också:
    Eva Mendez
    Julia Roberts
    Angelina Jolie
    Natalie Portman

    //Erika

    SvaraRadera