fredag 13 augusti 2010

GOD MORGON !

God morgon på er allihopa, eller rättare sagt ni 4 st som ens vet om att den här bloggen existerar =) Hahaha.
Har sovit pissdåligt i natt igen. Fattar inte riktigt vad fan det beror på. Är i och för sig lite krasslig, har en jävlig torrhosta, lite ont i huvudet men inget som är så jättefarligt att det ens är värt att nämna lixom.
Vaknade med ett ryck kl 06.05 i morse och har sen dess inte riktigt lyckats somna om.
Hade lite missade samtal och 3 meddelanden på mobilen när jag vaknade.
Första meddelandet var ifrån min goda vän George (som även är han jag bruka träna med), som frågade om vi skulle ses på gymmet kl 11?! Självklart blev mitt svar.
Andra messet var ifrån en packad kompis som undrade vart fan jag var?! Hahahahaha. Hemma och SOVER kanske, som resten av sthlm gör kl 04.30?!



Det sista sms'et var ifrån en av mina bästa tjejkompisar. Behöver inte nämna henne vid namn här....
Hon skrev:
- Jonas, jag är så jävla rädd att ******* ska slå mig. SNÄLLA, ring mig när du vaknar, har legat inlåst i sovrummet och gråtit i en timme.

När jag såg detta sms och insåg att det var därför hon hade ringt mig i natt så frös min kropp till!
Jag har nu ringt henne 5 ggr och inte fått ngt svar. Messat henne att hon ska höra av sig ASAP om och när hon läser messet och att om han rör henne så ska jag personligen se till att hans egen mamma inte ens kommer att känna igen honom på sjukhuset när hon hälsar på sin son!

Vad fan är det för fel på människor som måste slå sin tjejer? Hur är man funtad i huvudet då?!
Ja, hoppas att hon bara har somnat och inget allvarligt har hänt.
Och NEJ, dom befinner sig inte i Sverige nu, annars hade jag självklart redan åkt dit....!


Nej, bilden har inget med dom inblandade att göra...

Igår blev det som sagt, tvätt och medans allt låg på tork så kom Anders hit med sina små Jack Russel´s Basil & Barney och hämtade upp mig.
Blev kött, korv, sallad, hommus och chilibea till middag.... MUMS =)
Efter det blev det en komedi på dvd som jag hade hyrt som var sjukt rolig!


Vad ska ni hitta på i helgen?
Det är ju trots allt fredag pch strålande väder ute :-)

Hörs snart...

2 kommentarer:

  1. du är ju iofs skyldig mig ett giftemål så du kanske börja fundera på det istället för att tramsa runt djurgårn?

    SvaraRadera
  2. Hej älskling.

    Ja det har jag ju as you know också undrat i typ tio år nu vad det är för fel på såna idiotmän som slår en liten tjej. Komplex någon.

    På väg tbx till vårt block så säg till om ja ska komma förbi och snyta dig.

    SvaraRadera