lördag 5 februari 2011

Fredag och Lördag...

Hej , hej... igår började dagen med skön squash mot Philip och som vanligt så jäkla kul och jämnt.
Drog förbi mamma på vägen hem och sa hej , sen åt jag en god hälsotallrik på Story Hotell med George innan det var dags för pass 2 för dagen, ett tungt bröst/mage/biceps pass nere på gymmet där det typ var tomt så där mitt på dagen, nice som fan! =)
Gick hem på eftermiddag och satte mig och jobbade lite med olika events som är på g.

Vid 21-tiden mötte jag upp Eddy Cabrera och Don Tomaso på Hotellet för att avnjuta en grym middag och superservice som alltid.
Blev Pata Negra och Lammet igen, så sinnesjukt gott!

Drog förbi hos Sara och Damon på Undici en snabbis också, fan vad fräsht dom hade fått det, helt ok med folk och kul att det rullar på för dom i min gamla Nox lokal =)

Se tog jag och Eddy vårt pick och pack och mötte upp Pierre och co. borta på Rose i en halvtimme innan vi smet över till Solidaritet och spelade...
Skön line-up igår, Jag, Eddy, Don Tomaso, Chris, Mo och Lotfi...hahahahaha.

Känns så jäkla kul att jobba med allihopa inom Ahlbomgruppen och Solidaritet, det är ett skönt gäng och alla är supernice och as softa, trivs som fan med er grabbar ! :-)

Idag blev det en asgod lunch med söta Sanna på Sturehof... Toast Skagen till förrätt och Köttbullar till varmrätt med potatispure, gräddsås, lingon och gurka *muuuuums*
Sen drog vi runt på stan i x-antal timmar och försökte hitta kläder och smycken m.m. att köpa men fan vad dåligt utbud det är i den här jäkla staden!
Mötte upp lilla Linda och drog och satte oss på Nobis i någon timme innan jag kom hem här för ett tag sen. Nu är det vila som gäller i en timme innan vi ska iväg på fördrink och efter det middag på mitt älskade SUPPER =)


Ikväll smäller det i vanlig ordning på Solidaritet så om ni ska ut, kom förbi!















2 kommentarer:

  1. Vad är det för tröja du har på dig? http://4.bp.blogspot.com/_TPalQmVQkKk/TU2Q6ka1K9I/AAAAAAAAClM/Ecg1JRqJeRo/s1600/438822_729_532_1.jpg

    SvaraRadera
  2. En svart och tunn långärmad tröja från Zara faktiskt... skitnice! =)

    SvaraRadera