torsdag 3 februari 2011

Soon time to sleep...

Idag har jag efter en trevlig lunch och en nice kaffe med Kepsen varit uppe hos revisorn och gått igenom lite papper, kvitton och fakturor, ni vet sånt som är jättekul :-/ Hahahaha!
Sen blev det en långpromenad hem och tog tag i städningen. Så jag har dammsugit, svabbat, dammat, tvättat och vikt ihop samt stuvat undan en massa kläder. Astråkigt men jätteskönt efteråt :-)

Blev en lätt tv-middag ikväll - omelett med kalkon, sallad och makrill. Nu har jag tryckt i mig en massa vindruvor och ska snart gå och lägga mig. Upp tidigt i morgon och spela squash med Phille.
Ska bara jobba i en halvtimme till sen är "laila tov" som gäller...

Såg en ascool vägg på vägen till bilen idag i parkeringshuset =)

Kan vintern ta slut snart, men ganska snygga ändå ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar