måndag 31 januari 2011

SORRY...

Ledsen att jag inte skrivit ngt på 2 dagar men igår så var jag helt slut och behövde vila igen mig efter helgen och framför allt i lördags...
Hur som helst så började vi lördagskvällen med en riktigt god och trevlig middag uppe på hotellet runt 21.30 tiden. Mick, jag, Andrew och Simon... Tog Pata Negra till förrätt och Lamm till varmrätt med mandelpotatispure, fy helvete vad gott det var, maten bokstavligen smälte i munnen!

Sen drog vi förbi och lämnade grabbarnas skivor och lurar på solidaritet och mötte upp Johan, Pierre och co där och David Lotfi stod för uppvärmningen till grabbarna...
Skulle gått vidare direkt men redan vid 24.00 tiden så var det mycket folk och vi blev kvar i någon timme innan vi smet iväg till Café Opera en snabbis och hälsade på Ghauri :-) Måste ju visa grabbarna lite ställen i Stockholm när dom var här på besök.

Vid 02.00 var det dags för mina superstar´s att kliva upp i dj båset och visa vart skåpet skulle stå!
Kan säga så här, grabbarna levererade precis det dom skulle * 100, galet drag från början till slut, riktigt kul plus att Solidaritet var proppfullt gjorde ju inte saken sämre.
Avslutade kvällen med ett pitstopp inne på Mc Donalds där vi köpte mat till allihopa och sen upp till deras hotellrum och satt och surrade i några timmar innan vi däckade som 4 små barn, sorry Andrew för att jag snodde din säng :-p

Igår var det inte många knop som blev gjorda. Linda ringde vid lunch någongång och fick faktiskt med mig på en långpromenad runt djurgården, var sol och skönt väder så det gjorde susen för knoppen kan jag lova.
Kom hem, tog en lång dusch och sov en liten siesta innan jag drog ner till Konsum och handlade loss allt möjligt gott. Jag lagade till en riktigt smaskig Tex Mex "buffe" till oss igår med allt ifrån, kyckling och köttfärs, till fajitas och nachos med en massa ost =)
Sen blev det chips, dipp, cola, fanta, godis, film och mys... Sov så himla gott i natt också, sweet!

Idag blev det först en squash med Philip där jag kammade hem segern efter 9 trötta set, ingen av oss var i  någon speciell toppform kan jag ju säga sen blev det en långlunch med Holger, Philip, Alle och Stoffe på Pong, gott med thaimat till lunch =)
Nu sitter jag och håller på med helgflyern till Solidaritet och ska sätta mig med bokföring och kvitton och grejer som ska fixas, ska nämligen till min revisor i veckan, and there is a lot to do...
Kanske hörs sen då! ;-)

Mr Lotfi

Simon, Andrew & Mick "The Birthday Boy"

Johan "Colgate" Eriksson och Pierre :-)


Christian & Me på Cafét

Modellerna ;-)




Mick Kastenholt & Andrew Dee

David, Johan, Pierre & Stefan

Var det ngn som ville ha järn eller? Kan vara därför Philip var seg på squashen idag?! =)

In the mix...



Linda

Trött men glad!

Mmmmmmm

MUMS!

Så onödigt, men ack så gott!


2 kommentarer: