onsdag 2 februari 2011

00.36

Hallå på er allihopa...
Idag har det varit en skön dag som jag började på gymmet som vanligt.
Jag och Alexandra körde ett 30 minuters löppass på bandet och sen lite ben och mage efter det.

Drog hem, tog en dusch innan det var dags att möta upp några av våra dj´s för ett litet briefing möte för nästa fredag. Sen tog jag, Olle och Pierre en lunch och satt jobbade på hotellet i några timmar innan jag gick hem, handlade mat och bytte om till träningskläder igen. Nu var det dags för pass 2 med George, vi körde axlar och triceps, skönt att underhålla kroppen lite tycker jag ;-)

Till middag lagade vi grillad kyckling med en blomkålspuré som var väldigt uppskattad ;-) med lite stark ost, dijonsenap, grädde och smör. Till det blev det lite brocolli och en en god mozarella, tomat, avocado, blodapelsin och rödlöks sallad med balsamvinäger, yummi! =)

Nu har vi precis kollat på Little Fockers och ätit fruktsallad med grädde och glass och dags att nana nu.
Sov gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar