onsdag 2 februari 2011

Messy day...

Vaknade sent idag då jag tydligen har "snoozat" min väckarklocka i 1 1/2 timme utan att jag ens minns det...Hahahaha.
Hur som helst så gick jag upp runt 10-tiden och satte mig och jobba lite med divers bokningar för solidaritet innan jag drog iväg på ett lunchmöte och 2 möten till på eftermiddagen.
Blev en god chevré sallad med rödbetor och lax till lunch.
Sen blev det fika på Mocco med Kepsen, Madde och Alexandra innan jag precis kom hem.

Funderar på om man ska gå förbi på Finest Awards som hålls ikväll då vi är nominerade men känns mest som om "galan" handlar om bloggar och inte så mycket om nattklubbar/restauranger, så är sådär lagom sugen....

Väntar på att George ska höra av sig så jag kan få ner och köra ett pass på gymmet också, min motivation är inte på topp idag för träning faktiskt, trots frosseriet igår... :-/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar