söndag 6 februari 2011

Sunday Mode...

Hoppla vilken kväll det var igår... !
Vi började med lite champagne hemma hos Sanna runt halv nio tiden innan vi drog bort till Supper och mötte upp Marcus, Sia och company för att återigen avnjuta en himmelsk måltid... Slår fan aldrig fel, maten och personalen på Supper är top notch! Det var en supertrevlig middag som avrundades vid 23.30 då vi drog bort till Amba där Avenue hade ett event med 2 dj´s och ett klädmärke från Italien, mycket folk men njaaaaa, inte riktigt "my cup of tea" kände jag...
Tog med mig tjejerna och smet över till Rose en snabbis innan jobbet. Där var det mycket roligt folk och bra stämning och Sergio stod och dirigerade i dj båset utan monitorer stackarn! Hahahahaha....
På Solidaritet var det snuskigt mycket folk och bra tryck överallt, riktigt kul! :-)

Vaknade i morse och slängde mig in i duschen och tog sen en taxi bort för att fira min söta och älskade kusinbarn Leo som fyller 2 år idag... Hela tjocka släkten var där och Marcus och Sussie hade lagat en massa god mat och smarrig tårta :-p Tog sen en långpromenad hem med Daniel och hans underbara dotter Olivia och har bara chillat i soffan hela kvällen och gjort quesadillas med olika fyllningar ;-)

Nu blir det till att slökolla på ngn film och dra mig bort till snarklådan... Sov Gott!






















1 kommentar:

  1. Vilka söta barn! Vem e tjejen du sitter bredvid på restaurangen?

    SvaraRadera