måndag 18 oktober 2010

Vänster - Höger...

Vaknade runt 09 i morse och satt och jobbade i 2 timmar hemma på min gamla dator med att sortera det jag hade i back-up på den externa hårdisken...
Sen tog jag en kort powerwalk runt djurgården för att sen gå förbi på Computer City nere på kungsgatan med min stackars dator... PUHHHHH, det var fel på laddaren bara så efter inköp av en ny laddare som kostade 995kr, "sjukt mycket" så gick jag förbi på nya hemköp uppe vid östermalmstorg och handlade hem lite smått och gott.
Kom hem, laddade upp datorn och städade lite...
Vid 14 tiden ringde min frisör George och sa att jag skulle komma förbi på söder och äntligen få klippa mig, började nästan att fundera på om jag skulle spara ut lite längre hår igen, men gud vad skönt det är med kort hår! Efter det blev jag sugen på lite shopping, så jag studsade omkring där på söder fram och tillbaka och hittade lite sköna saker, bl.a från Avenue där jag fann en snygg rutig skjorta, "arbetsväska" m.m.
Weekday och lite andra små guldkornsaffärer...
Är hemma igen nu och ska nog ner och träna om ett tag tror jag, dvs. om jag orkar... :-)




Thank god!

1 kommentar:

  1. Har du inte en I pad så skaffa en.... Bästa skiten!!!!! =) Så slipper du allt krångel.... =) Keep it up Bro.....

    SvaraRadera