onsdag 20 oktober 2010

Good day :-D

Kom precis hem efter en hektisk dag med en massa givande och roliga möten...
Känns så kul och motiverande när man sitter och pratar med folk och man verkligen ser att de gillar det man berättar och har visioner om, det är en riktig ego booooost :-)
Hur som helst , kommer berätta mer om det när tiden är inne, dvs. allt jag sysslar med för tillfället.
Hade en lucka på 2 timmar runt 15.00 så ringde och sa till Lole att komma upp till squashhallen för 1 timmes hård träning. Idag vann jag igen :-) Fast jäkligt jämnt i de 2 sista matcherna... 5-0, 4-5, 5-4.
Så skönt att träna någonting och tycka att det är kul samtidigt!




Sen så tjatar dom i studion på mig att jag måste köpa en Mac Book Pro med i5 processor  osv, så vad gör jag, köper en Mac, som jag aldrig ens typ har använt... hahahaha. Kommer ju ta ett halvår innan jag lär mig den här skiten. Den ligger fortfarande i sin lilla förpackning här bredvid, vill inte riktigt packa upp honom och lära mig riktigt än =)


Nu ska jag ner till solariet och ta en solning, var typ 1 år sen jag sola tror jag, men känner mig så jäkla blek fast jag är en liten babbe :-p
Man kanske har tur och får dela med ngn ;-) Hahahahaha!



Later everybody!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar