söndag 17 oktober 2010

Mmmmmm, Middag.

Det blev en powerwalk idet sköna och friska höstvädret... Det blir riktigt mörkt där ute på djurgården när mörkret faller.
Hur som helst så kom jag hem och fick sån jävla CRAVING på falukorv och stuvade makaroner.
Men jag har aldrig lagat stuvade makaroner själv förut, hur sjukt det än låter.... så försökte komma ihåg hur Jessica gjorde det sist och jag tror att det funkade, för mina mackisar blev grymt goda =)

Nu är jag mätt som en liten uppblåsbar boll och ligger i soffan och skriver på min gamla dator för att min vanliga dator vill tydligen inte laddas upp som den ska.
Så jag hoppas att det är fel på strömkabeln bara och inte på datorn... *gulp*, then i´m fucked. Har typ hur mycket viktiga saker som helst på den!
Så här blev middagen ialla fall :-)
*Mums*

Nu blir det nyttig mat hela veckan och inget fusk. Måste ha lite jäkla självdiciplin om man vill må bra och få en någorlunda bra kropp igen. Man är ju inte 18 längre... :-p


Eller som Hakim sa,
Beach 2011? Äh, jag flyttar till Japan och satsar på en ny karriär som sumobrottare istället! =)

2 kommentarer: