söndag 17 oktober 2010

Honey, i´m home...

Åhhhh, vad skönt att vara hemma igen även fast vi har haft en riktigt rolig helg nere i Finland!
Känner att kroppen behöver få vila lite efter 3 dagars festande, det tär kan jag säga... :-(
Spelningen igår gick riktigt bra och stället var proppat. Varvade med att spela på stora golvet med Filip medans Thomas spelade nere i vippen och Samvice på Humlegården.
Fan vad vi har ätit skräpmat hela tiden, hela helgen, får på riktigt ångest...
Men fuck a duck vad gott det var :-D



Mmmmmmm....

Filip

Ser fan ut som far och son... hahaha




Här spelar jag låten som vi suttit i studion och producerat för första gången... GRYM respons! =)

Thomas, Empo and me....

FYLLEMAT =)

Mc Donalds OCH Kebab... hahahaha


Här försöker Thomas muta mig med sex för att få sista hamburgarren och snäll som jag är så...

...får han den som lady och lufsen skulle ha gjort ;-)


Nu blir det nog en långpromenad för mig och sen ska jag gå ner och kolla om man kanske ska ta sig en helkroppsmassage... Kan behövas efter den här helgen.

1 kommentar: