tisdag 19 oktober 2010

Studion...

Kom nyss hem från studion där jag, Robban och Cribbe har suttit och knepat och knåpat i några timmar...
Jenny "Velvet" kom precis när jag skulle till att dra för att lägga sång på en låt som är riktigt bra och den kommer nog bli en hit om någon månad :-)
Har 3 avsnitt kvar av Solsidan, kan ni snälla förklara hur jag kan ha missat den här serien?!, roligaste jag sett på länge!
Sen ska jag äta en varm och god ärtsoppa som mamma faktiskt har gjort. Jag kommer ihåg när jag var liten och fick den, mmmmmm :-) Så jag bad henna laga lite till mig i söndags.
Kanske blir en bio ikväll om man pallar eller så blir det ngn film i soffan i stället.
Man har fan ingen lust att ge sig ut i det här tråkiga vädret...






1 kommentar:

  1. Solsidan är grymt. Schas Ove är bäst& Ove på midsommar! Grymt!

    SvaraRadera