tisdag 19 oktober 2010

Ryan Leslie!

Gick som sagt ner och körde ett axel och arm pass med George tidigare ikväll, skönt att sätta igång med allt redan på måndagen...
Sen blev det en snabb dusch och hem för att byta om för att bege mig ner till Berns där Ryan Leslie hade konsert ikväll. GRYM konsert och riktigt bra låtar dvs. om man gillar r´n´b...
Kom hem precis och åt lite soppa, nu ska jag kolla lite på Solsidan innan jag går och lägger mig för kvällen...
Enjoy the pics and video...!


Hahaha, spännbög!

Milla var med på Ryan...



God natt allihopa och sov gott!

2 kommentarer:

  1. Jag var också på berns idag, ryan´s konsert knäckte. Ville vara säga att du var lite snygg också och verkar vara ett riktigt kap.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat biffen, börjar se fit ut igen!

    SvaraRadera