fredag 22 oktober 2010

Studio och Lammkött ;-)

Kom hem från studion för drygt 1 timme sen, fan vad kul det var idag. Vi blev mer eller mindre färdiga med låten och nu saknas bara vocals på den and then we are good to go =)
Så finns det någon snygg och sexig tjej med bra sångröst så är du mer än välkommen att höra av dig, videon ska spelas in snart också ;-)
Vi har preis ätit en mysig och god middag här hemma hos mig, jag gjorde lammfärsbiffar med med pommes och vitlök/gräddstuvade trattkantareller, chilibea samt en fräsh sallad. Till det ett glas gott rött vin och idol :-)
Kunde inte fyllt på min tallrik mer...hahahaha! Glömde ju bort att äta lunch idag så allt jag hade ätit var en banan till frukost idag. Mitt sällskap asgarva åt min portion...  :-p


Robban

Cribbe the Magican



Det kanske inte ser så gott ut men det var JÄVLIGT gott kan jag lova er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar