onsdag 1 september 2010

Träning, shopping och dags för tvättstugan...

Jahapp, precis när vi hade bestämt oss för att smita iväg till skansen och ha en härlig eftermiddag med mina kusiner så började det att regna. Kul väder här hemma i sthlm... NOT!




Så vi mös här hemma lite, pratade om allt möjligt och sen så peppade Jessa ner mig till gymmet när hon sa att hon skulle iväg och köra ett boxningspass till ikväll, you go GIRL! =)
Gick sjukt bra idag ;-)
Sen blev det lite shopping på stan, lämnade även in armbandet jag fick av Jessica i födelsdagspresent för att korta ner det lite grann...
Hittade en snygg Jacka och ett nytt armband från A2...

Nu är det dags för att tvätta lite nere i tvättstugan då det inte fanns tider i måndags kvar när jag hade glömt bort min... Sen middag och lite jobb. Kanske en film kan slinka in också =)

1 kommentar:

  1. Ville bara säga att din blogg är jättebra och att du och din tjej verkligen passar ihop.

    SvaraRadera