onsdag 1 september 2010

God morgon, god middag och go kväll...

Igår kom Jessica förbi efter hon hade kört ett 2 timmars boxningspass med hennes systers PT Carlos...
Riktigt duktigt tycker jag :-)
Kan vara svårt att komma igång med träningen men när man väl är igång så flyter det bara på så keep on going honey!
Själv hade jag stått och lagat middag till oss 1 timme innan madame beslöt sig för att komma förbi, hahaha.

















Blev chili con carne och tro det eller ej så har hon inte väckt mig inatt av ngn trumpetfanfar ;-), utan vi har båda två sovit som 2 stockar typ efter vi låg och prata i ngn timme i sängen...
Jag tycker att det är viktigt och framför allt skönt när man är i ett förhållande att prata ut om saker, vare sig det är om jobb, egna problem eller kanske ngt som rör förhållande.
Istället för att skjuta saker "under mattan" och säga att det inte är ngt blir bara struligt längre fram lixom.

Nej,  Jessi är tydligen ingen linslus längre....
Efter middagen igår så blev det 2 filmer och efterrätt... Jordgubbsglass med hemgjord fruktsallad bestående av banan, mango, persika, apelsin och passionsfrukt :-p
Nu ska vi hitta på ngt myisgt när jag jobbat klart med alla grejer för helgen, talk to you later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar