torsdag 2 september 2010

Hemma igen...

Vad är det med vädret här hemma i stockholm?! Mitt under mitt möte på Lisa på Torget så började det SPÖREGNA och 20 min senare inte ett moln på himlen... fattar nada!
Hur som helst så gick mötet jättebra och ser ut som om mitt företag har fått lite mer uppdrag nu i höst :-)
Sen kom Sofia förbi med Carro och vi satt och drack lite te och pratade en massa innan jag häll på att frysa ihjäl och begav mig hemåt...


Nu har jag ätit lite rester från i förrgår och det var typ 10ggr godare idag än då, sug på den Jessi :-p

Fast lite upp"hottad" med nachos m.m. =)
Har lovat min älskling att bränna ner 2 skivor till henne så hon kan spela lite med mig i morgon, så vi får se vad hon skickar över för ngt skoj... INTE BARA hiphop baby! ;-)
PUSS mitt hjärta! Ska bli kul att ha med dig i helgen... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar