måndag 30 augusti 2010

Fika och lite shopping...

Ja, idag vaknade jag inte förräns klockan var 12.00, kunde bara inte somna i natt!
Tack och lov för att man är egen företagare och inte hade ngt möte inplanerat idag...
Vaknade, tog en dusch och rusade ner på stan för att luncha med Tomas "Tjommen" Björkman.
Vi satte oss på ingelsta där det blev tandoorikalkon med råris och därefter promenerade vi upp till Mocco för att möta upp Jerry och Kepsen.
Tjommen till Vänster och Lungan till höger =)
Jag till höger och en av mina BÄSTA tjejkompisar Nicole bredvid mig, Tjommen och Ghauri...
Det blev en stor kopp te med honung, känner mig fortfarande inte riktigt frisk i kroppen...
Sprang även in i en av mina allra närmsta vänner Marcus Sääsk som var mer stressad än en duracellkanin idag.
Han har precis köpt en ny lägenhet, har 3 ungar, landställe, mycket på jobbet, sooo can´t blame the guy!

Smet ner på stan en snabbis för att leta efter mina efterlängtade Gucciskor men dom fanns inte kvar i min storlek :-( Så det blev en collagetröja i stället, ngt måste man ju handla...
Sen blev det lite grönsaker, ost, bröd kalkon, ägg m.m. nere på konsum.
Sprang även in i Stureplans egna lilla Hibbs som virrade omkring där nere på konsum =)
Tror det är ngt fel på mig, älskar att handla saker, oavsett om det är livsmedel eller kläder...hahahahaha.

Min llla pluttis Jessica ligger hemma och är sjuk. Hon vill inte smitta ner mig säger hon annars hade jag bäddat ner henne i sängen och tagit hand om henne men, men... Krya på dig älskling!

Fuck, nu missade jag min tvätt tid kom jag på... måste ner och kolla om det finns en senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar