tisdag 31 augusti 2010

Back home!

Yepp, skön fika med min boys. Mitt i allt surr så började det att regna så jag och Lole drog hem och har hyrt lite filmer precis.



Jessica messade precis och frågade om jag skulle med och träna lite boxning med hennes syster kl 18?
Ja, ni minns ju hur det gick sist så att , njjjjjjjaaaaa, tror inte det. Hahahahahaha.

Men lycka till du bejbi och kör inte slut på dig själv, du har precis varit sjuk plus att vi ska ut och resa i helgen också. Vart vi ska?! Kan vi inte riktigt avslöja än, men det kommer bli jävligt kul att ha med sig frugan dessa 3 dagar kan jag säga =)

Vill ju inte ha en liten krank med mig på resan som går runt och har feber och spyr... :-p

2 kommentarer:

  1. vart ligger din mammas salong? ser mer ut som utlänsk salong som i marocko skulle vilja gå dit :D

    SvaraRadera
  2. Den ligger på rådmansgatan 55 =)

    SvaraRadera