tisdag 31 augusti 2010

Lägenhetsvisning och lunch med Mami =)

Ja, så var vi tbax då... Lägenheten var ok, inte mer. 97 kvm stor, 4:a rum men dyr hyra och läget var inte optimalt tyvärr och som mina vänner säger, jag är jävligt kräsen. Med all rätt tycker jag, ska man lägga ut så jäkla mycket pengar så ska väl stället man tillbringar mest tid av allt på vara GRYMT, eller?!
Så det blir till att fortsätta leta :-( ORKAR INTE MER!!!
Efter visningen smet jag förbi på mammas hårsalong och hälsade på. Hon blev överlycklig av att se sin äldsta son som hon inte sett på ett bra tag :-)
Mamma "pose" for the camera....
Vi åt lite lunch, sushi som jag inte ens visste att hon åt...hahahaha. Trevligt hade vi alla fall =)
Så glad blev hon ...Hahahaha

I Mammis kök på salongen :-)
Nu ska jag iväg och möta upp Lole och ta en fika och prata lite, känner att jag har så mycket grejer i huvudet och behöver prata med någon nära vän som kan se objektivt på saker och ting :-)
Lole on the right...

1 kommentar:

  1. Så våran madre käkar sushi? Wow!
    Du får lära henne att käka med pinnar dock. ;)

    SvaraRadera