söndag 29 augusti 2010

Tankar och funderingar...

Ja, ibland så börjar man att tänka på vad som är viktigt och väsentligt i ens eget liv och vad man själv värdesätter.
Hur man behandlar folk och hur man i sin tur själv vill bli behandlad och bemött...

Jag säger inte att jag är världens bästa på att att själv leva efter dessa normer och det slinker säkerligen ut en och annan groda ur min mun och jag sårar säkert folk i min omgivning omedvetet men för den skull så vill jag inte såra någon som jag tycker om.

Man kanske inte alltid tänker på vad man säger till folk som står en nära eller ytliga vänner heller för den delen. Många tar säkert illa upp av olika saker?!
Jag bryr mig oftast inte så mycket av vad folk säger eller tror om mig utan kör på med mitt eget race och är det någon som inte gillar det så "get the fuck out of my life" !
Känner att jag verkligen inte har tid för en massa onödigt skit som tar upp min tid.

Jag vill känna att jag har ett visst utbyte av mina nära och kära, att man kan prata om allt mellan himmel och jord, att vi förstår varandra utan att vi behöver prata eller för den delen säga så mycket till varandra, att man kan lita på varandra i vått och torrt och det är några få av er som jag känner att jag har i min närhet, annars hade vi fortfarande inte varit så nära varandra som vi är idag, så ni som känner er träffade som mina nära och kära, jag älskar er...

Precis när man tror att man har kommit in under skinnet på någon och lärt sig hur den personen tänker och är så möts man av nya överraskningar, på gott och ont.

Kan man inte bara för en gångs skull bara få njuta av sitt liv och må bra utan att folk ska lägga sig i och tycka?!
I´m to old for this shit!

Vet inte vart jag ville komma med det här inlägget , kände bara att jag ville skriva av mig lite...

2 kommentarer: