måndag 21 mars 2011

Hola...

Ledsen att jag inte orkade skriva ngt igår men jag var helt slut och matt i hela kroppen igår.
Lördagskvällen började med en nice middag med Ricky, Daniel, Nemer, Alex och Pierre på hotellet. Satt och surrade om en massa jäkla skit i 2-3 timmar innan Yamit och hennes kompis smet förbi och livade upp stämningen. Drog förbi på Rose i någon timme innan jag och Veronica drog till jobbet. David stog och värmde skön house i djbåset och som vanligt var det riktigt bra med folk, skön stämning hela vägen till stängning :-)

Vaknade och drog bort till Grill där det serverades grillbrunch, gott kött men jag hajar inte hur man kan misslyckas med att göra Bearneisesås, den smakade typ surt?!
Drog förbi kontoret en snabbis för att kolla igenom lite avtal och kontrakt för lite bokningar vi har på Solidaritet den närmsta framtiden, kommer bli galet bra :-)

Kom hem på eftermiddagen och kollade på en riktigt bra film, den hette Takers med Chris Brown, T-I mfl.
Lagade falukorv med stuvade makaroner , massa ketchup och senap on top till middag, så jäkla gott!
Sen blev det matkoma mode på mig så somnade i soffan i typ 2-3 timmar.
Kollade på Solsidan, Big Brother och sen var det sängdags...

Idag har jag hunnit med att träna med George i morse, ätit god och nyttig lunch och sitter vid skrivbordet här hemma och jobbar lite nu...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar