lördag 26 mars 2011

Vilken kväll igår...

Vi hade en så sjukt trevlig kväll igår.
Började med att lilla Pierre kom hit runt sex tiden och hängde lite sen duschade vi och bytte om och drog hem till Marcus Sääsk på en liten fördrink med resten av gänget i 2 timmar innan vi drog oss ner till
Vassa Eggen som var smetfullt med folk.
Trängde oss igenom folkhavet och fick vårt middagsbord. Tänkte på det igår att jag fan inte har varit där på typ 3 år, senast var med Therese Grankvist and that´s a long time ago.
Hur som helst så bestämde vi oss ganska snabbt vad vi ville äta allesammans så att det inte skulle ta 2 timmar för oss att få in maten. På 10 minuter och jag skämtar inte så var allas mat inne på bordet, och det var galet gott och servicen var 10 poäng så att hit kommer jag ABSOLUT igen.
Sen drog vi till hotellet för att möta upp kvällens huvudgäster superstar dj´n Mr Jerry Ropero och Eddy Cabrera som båda spelade hos mig på Solidaritet igår...
Mycket folk som vanligt nere på hotellet men trots det så ville jag visa Jerry Stockholm lite grann när han ändå är här så vi gjorde en liten "bar runda" som började på Rose, The Livingroom, Café Opera, Collage och sen till Solidaritet för att chilla lite innan de klev in i dj-båset och fullkomligt körde över hela stället.
RIKTIGT bra spelat och de hade pisskul båda två... som det ska vara =)

Idag har vi haft möte, dvs jag, Olle, Pierre och Oscar vår webdesigner ang. vår nya site som kommer snart.
Den är riktigt snygg men fan mycket man ska ha koll på när man ska lägga upp inlägg, länkar, musik, video, och en massa annat som en admin måste ha koll på. Mamma mia!
Sen har det varit "chill mode" här hemma och nu måste jag slänga mig in i duschen och dra ner till Diplomat och spela lite skivor innan jobbet.
Hoppas ni kommer förbi på både hotell Diplomat och sen till Solidaritet. Ses ute i vimlet...














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar