lördag 19 mars 2011

Vilken kväll...

Igår kickstartade vi igång kvällen nere på Supper runt 20.00 med en riktigt god och trevlig middag.
Blev jag, Kepsen, Bulten, Nicklas som käkade sen kom Peter och Kalle förbi innan vi tog en taxi till
Marie Leavue på söder och mötte upp hela RedBull ligan runt 22 tiden.
Jäkligt tråkigt ställe måste jag säga, så där blev vi kortvariga.
Tog en taxi redan en halvtimme senare till Münchenbryggeriet, )jag vet att det är gångavstånd, men vi pallade inte). Stället var packat och Alesso som värmde upp var riktigt bra, all credd till dig junior =)
Hängde uppe vid bordet ett tag och sen smet in backstage till Sebbe som såg lite nervös ut faktiskt, han skyllde på att det var för att det är hemmaplan. Hur som helst så levererade mr. INGROSSO till Stockholm och det var ett jäkla tryck.
Drog till jobbet runt 02-rycket där vi återigen hade en riktigt bra kväll.
Kul att så många gäster återigen har hittat tillbaka till oss och har roligt igen. Bara därför så har jag/vi på Solidaritet en glad nyhet att droppa för er i början av nästa vecka ;-) Vi känner att vi vill ge tillbaks ngt till alla våra gäster... Så boka in 1 och 2 April i kalendern!


I dag vaknade jag ganska så sent och drog ner och mötte upp Olle & Mo även kallade OLMO nere på stan.
Tog en kort sväng nere i Sturegallerian där jag blev lurad till att shoppa bara för att Olle ville gå in på Jupiter, fan för dig! Hahahahahaha. Ingen bra combo att vara lite småbakis och shoppa, blir lätt impulsköp.

Sen bänkade vi oss inne på Sturehof och drog in köttbullar med mos, lingon, gurka, sallad och Cola =)
Nu är jag hemma, ska kolla en film och ladda om för ännu en galen kväll !!! Ses på SOLIDARITET!



Anders & Phille

Joeeeeeeeeeel


2 sheriffer

Elina & Malm

Finbesök från Göteborg. Älskar dig min bror ;-)

Here we gooooo



Prydz och Jensa



Bra spelat vännen, grym som alltid!



Jag & Alex

Min nya Belstaff jacka

Ännu en ny skinnjacka =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar