torsdag 24 mars 2011

Time to relax...

Äntligen slut på dagen...
Idag vaknade jag med ett ryck runt 08 tiden i morse av att jag drömde att jag satt i något typ av fängelse utomlands fast det påminde mer om typ skola... sjukt konstig dröm och en massa vänner och skit var med. Det som är så weird med drömmar är ju att man typ inte minns dom så fort man vaknar, så konstigt!
Hur som haver så satte jag mig och jobbade i 3 timmar typ innan jag gick ner och mötte upp Alexandra på gymmet. Idag var det dags för ben/mage men det gick ganska så fort så när det gått en halvtimme så var vi färdiga och det var 30 minuter kvar till spinningen började så vi klämde in lite rygg övningar och biceps också =)
Sen körde vi ett spinningpass med duktiga Ann som även höll i Core passet direkt efter. Fy fan vad trött jag var sen då... ooouuuffff !

Drog upp till kontoret och jobbade ett tag innan jag drog hem, ibland känner man att man är mer effektiv hemifrån fast jag är den som brukar vara tvärtom... however.
Suttit och betat av mail efter mail och pratat med Olle m.fl i telefonen titt som tätt.
Vid 19-tiden kom Marcus förbi och vi drog ett långt varv runt djurgården... Det är ju fan helt becksvart ute och pisskallt! VEM SA ATT VÅREN VAR HÄR?! Höll på att frysa ihjäl även fast jag hade underställ, tröja, jacka, vantar m.m. Men skönt efteråt och nice att surra av sig lite med en av mina bästa vänner =)

Nu har jag precis ätit middag, kom på att jag nästan bara dragit i mig protein drinkar idag förutom frukosten, not good så det blev en lite större middag än jag tänkt mig :-(

Marcus


Hemgjorda hamburgare, kabbanosser, blomkålsmos och brocoli =)

Sofia som hade tråkigt på jobbet idag messa mig den här bilden förut <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar