onsdag 23 mars 2011

Seeeeeg

Idag började jag dagen redan vid 08.30 med 1 timmes squash med Philip som vanligt.
Ett segt pass idag då han var truuttttt efter en låååång helg och jag likaså men skönt att röra på kroppen.
Sen till budo fitness där jag köpte upp lite proteinpulver med smaken "Rockyroad" till kontoret, träffade även Haze där nere som gav mig lite rabatt och en shaker till =)
Var fortfarande mätt sen min goda middag igår som var ärtsoppa med en stark kabanoss nerhackad och massa god senap till, så det blev en sen lunch idag.


Sen har jag suttit här på kontoret hela dagen och mailat fram och tillbaka till folk hela dagen, ett snabbt litet avbrott med en sen lunch (thaimat) som sagt och nu precis så var Sanna förbi och sa hej i ngn timme. Nice :-)
Funderar på om jag ska orka ta mig ner och köra ett pass på gymmet, men när jag var nere igår kväll så var det så sjuuukt mycket folk, så man blev snurrig bara av att titta på alla. Men det blev ändå ett bröstpass med George. Så kör han ikväll hakar jag annars är jag nog för trött för att orka gå ner själv...
Jag behöver någon som pushar mig känner jag. Kanske ska kolla på att ha en PT även om jag själv alltid hävdat att det är onödigt och bortkastade pengar... Hmmmm, tåls att tänka på!

1 kommentar: