torsdag 9 december 2010

YES!

Vaknade vid 09.00 i morse och drog kvar mig till 09.30 i sängen innan jag satte på mig mjukiskläder och gled ner till frukosten här nere, är nästan aldrig hungrig på morgonen men idag gled det ändå ner lite smått och gott =)
Sen blev det ett hårt benpass följt av 15 min på löpbandet och 15 minuters intervall på step-maskinen.
Ställde mig på vågen efter passet, oh YES, 1 kilo mindre på 1 vecka, SKÖNT!
Nu har jag duschat, ätit lunch och sitter här nere i lobbyn och jobbar lite innan ett möte som kommer hit snart.
Ser fram emot ikväll då jag ska träffa en av mina allra bästa och äldsta tjejkompisar Nicole på middag, ska bli asnice, saknat dig ChiChi :-p










1 kommentar:

  1. Shit vad fort du går ner i vikt! How do you do it? Superduktig! Vill lära mig det också...
    Peace/ Jelena

    SvaraRadera