onsdag 8 december 2010

Fääääärdig =)

Skönt att dagen äntligen är slut...
Har hunnit med en hel del idag fast ändå inte stressat igenom dagen.
Började som sagt i morse med ett pass på gymmet, kom tillbaka till hotellet, duscha, bytte om, kolla mail och sen var det dags för lunch.

Efter det har jag bara haft 1 möte idag sen har jag suttit i loungen och skrivit ned lite saker för nya jobbet, mailat lite samarbetspartners, skrivit en ny presentation och klurat på lite andra saker men det har varit en skön dag.

På eftermiddagen smet jag ner på stan och kollade lite affärer, shoppa en tröja på NK och lite mat nere på deras livsmedelsbutik som är riktigt nice, finns allt typ.
Efter det kollade jag in deras julskyltning, inte den bästa dom haft men ändå mysig lixom, det är ju trots allt snart jul :-)

Vid 19.00 tiden gick jag förbi George och klippte mig i nya salongen nere vid NK och pratade lite...
Nu kom jag nyss hem från ett tungt bröstpass med Alexandra nere på gymmet som avslutade med den där jäkla trappmaskinen... Tror fan att det är därför jag har ont i låren och skinkorna konstant...hahaha!
Åt en kycklingsallad till middag och nu är det "chillmode" i sängen med lite tv/film... sweeet!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar