måndag 6 december 2010

Back at the Hotel...

Lugn och skön dag har det varit idag...
Började som sagt morgonen riktigt cozy och drog mig kvar i sängen ett tag innan jag slet mig upp och satte mig vid skrivbordet och jobbade lite.
Sen blev det ner till frukostbuffén men var inte så hungrig, (konstigt efter det som vi smällde i oss till middag igår och sen chips, dipp och bea på det... hahahahaha) så det blev bara en kopp svart kaffe och 1 banan.

Efter ett kort briefingmöte vid lunch drog jag ner och körde 1 timmes kondition/intervalls träning på löpbandet här nere på SATS stureplan, så skönt att svettas ut all skit efter helgen...
Drog förbi banken efter i lite ärenden och sen ett snabbt stopp på A2 efter och sen hem och tog ett långt bad för omväxlingens skull, skönt och relaxing.

Jobbade lite från datorn på eftermiddagen och nu kom jag precis hem från ett axel/triceps/mage pass som vi avslutade med intervaller på trappmaskinen i 15 min.
Michaela skulle vara PT men det gick så där :-p , manana maybe ;-)
Hon ville köra på Tulegatan men det blev Odenplan istället, fan vad mycket rossar och "wanabee" såpa skådisar det var där, nej tacka vet jag mitt lilla sats här på stureplan =) ...

Nu har jag tagit en lång dusch, ätit en kycklingsallad med en brämhults morotsjuice till  och ska lägga mig i sängen och kolla lite på film, tror det blir Toy Story 3 och Stomp the Yard innan jag knyter mig för dagen.
Hörs kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar