tisdag 7 december 2010

Trött...

Ställde klockan på 08.30 i morse för vi hade bokat in squash vid halv tio...
Snoozade väckarklockan i typ 30 min, sen snabbt upp, på med kläder och ner till frukosten, men som vanligt var jag inte sugen på att äta så det blev 2 glas juice, en stor kopp kaffe och 1 banan.
Spelade med Philip Larsson från Supper idag och det blev 1 timmes riktigt skönt squashpass som slutade med 5-0 i första till mig och 3-0 i andra till Philip, jämt men ändå inte?! Hahahaha.
Sen var jag förbi och hälsade på lilla mammsen i salongen också...

Tbax till hotellet och bytte om för att sen ha ett lunchmöte som drog ut på tiden och blev till eftermiddagsmöte också =)
Blev Lunch på Story, en hälsotallrik med kyckling och rostade rotfrukter... as gott!

Nu så ska jag snart byta om igen och ner och köra ett pass med George och Michaela tror jag men vet inte riktigt vad vi ska träna idag, känner mig så trööööööött i kroppen. Ja,ja, bara att bita ihop!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar