torsdag 9 december 2010

Myskväll!

Kom precis hem efter en helt underbar kväll med en av mina absolut bästa tjejkompisar Nicole...
Så himla nice att ses och bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord i 4 timmar och få råd om olika situationer och få ge råd till någon som man verkligen bryr sig om =)
Vi åt middag på en grym restaurang som heter Daphne´s, gamla ChoCho på artillerigatan.
Bra service, riktigt god mat och öppet sent, we like!
Vi beställde in en massa små förrätter som vi delade på och till varmrätt så delade vi på en fisk och skaldjursgryta samt en köttbullar med potatispure, lingon och smaskig sås...
Tack älskling för en mysig kväll and i love you!

Innan jag mötte upp Nicole kom Sofia förbi en sväng här på hotellet och ville prata av sig lite, kul att se det lilla livet. Även om vi pratar i telefon 10 ggr per dag så ses vi inte så jäkla ofta längre för att vi båda jobbar ganska så mycket...

Nu ska jag hoppa in i duschen och krypa ner under täcket och slänga på en film som jag kan somna in till, så sov gott allihopa så hörs vi manana... och ni, det är helg snart ;-)



Massa gott, oliver, pata negra, bacon inlindade dadlar, ruccola med parmesan m.m.
Ägaren Daphne
Mmmmmm =)
Proppmätta och kom på först efteråt att jag glömt fota men skit samma, gott var det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar