fredag 10 december 2010

Tränat och Lunchat...

Nu har jag som vanligt varit iväg och tränat ett morgonpass nere på SATS, det blev löpbandet, trappmaskinen och axel/mag pass.
Sen blev det en kycklingsallad med bulgur och hommus till lunch och sen en solning på det.
Sjukt längesedan jag solade solarium, men nu började jag känna mig som ett jävla spöke här hemma i kylan.

Funderar på att dra ner till Thailand ganska så snart i 1-2 veckor innan jag börjar mitt nya jobb, saknar soooooolen sjukt mycket! Någon som är sugen?!

Pratade med Camilla som är nere i Dubai häromdagen och kom på hur mycket jag saknar vår lilla skrutt Baloo. Hon kommer hem nu om typ 1-2 veckor och sen ska hon ner till hennes föräldrar där Baloo är och fira jul. Dom har för övrigt gjutit en staty av vår älskling i Norge för att han är så sööööt & duktig! ;-)

Baloo ville vara med och klä granen förra året =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar