tisdag 9 november 2010

Vinnare i tävlingen...

Peter , Lejla, Erika och Frida, det är ni som vinner de fina priserna...
Bra kommentarer och rätt gissat på tjejerna!
Skicka mig era adresser så ska jag skicka iväg era snygga saker asap =)

Vilken jäkla dag, skulle ut och promenera som vanligt men inte ens sugen på att ta mig utanför dörren med det här vädret hängandes ute... Det ska till och med börja snöa om ngn timme har dom sagt... Brrrr!
Ska ner på ett lunchmöte med en vän sen snart, sen träffa Uffe och surra lite ang. ett event och efter det möte på Amba, men vad ska man hitta på resten av dagen?! Sol, kom tillbaka och lys upp tillvaron.... :-p

4 kommentarer:

  1. Åh va skoj att man vann, kan man maila sin adress till dig?

    //Erika

    SvaraRadera
  2. Ni som har vunnit kan posta era adresser här, så får jag dom. Så godkänner jag bara inte kommentarerna =) Gratiis igen!

    SvaraRadera
  3. Söööötis!!! Vad glad jag blir att jag vann :))) You made My day :) Lejla

    SvaraRadera
  4. MAGISKT!!!!!!!!! =) Tackar som fan...... Peter

    SvaraRadera