lördag 13 november 2010

Hahahahahaaa...

I morse ringde klockan 06.12,Hobba hobba, det är inte normalt att gå upp den tiden på en lördag. Fy faaan!
Hur som helst så är det ingen vanlig dag idag utan det är Tjommens Svensexe dag, hahaha. :-p

Vi möttes alla upp klockan 07.15 på Sibyllegatan för att sedan smyga upp i trappauppgången där Jerry började strippa lite lätt för att sen smyga sig ner i Thomas säng.
Hans fru Helena hade smugit upp och ställt upp dörren, snällt av henne va?! ;-)

In smyger alla 20 grabbarna i lägenheten och Jerry kryper ner naken i Thomas säng och smeker han lite lite lätt på låret... det går 10 sekunder sen hör man ett HÖGT kvinnoskrik från Thomas mun...Hahahaha!

Vi drar med oss Tjommen ner till Anglais där vi åt en tidig och god frukost innan alla hoppade på bussen som ska ta sällskapet till Karlstad.

Tyvärr så kunde jag inte följa med då jag hade lite privata angelägenheter som jag var tvungen att ta hand om :-( Sorry broder... !

Men har fått lite mess och mms under dagen och jag tycker på riktigt synd om den lilla stackaren.. :-p
Dom har en LÅNG dag framför sig och om du bor i Karlstad se upp på Blue Moon Bar ikväll för dessa 10 grabbar vet hur man festar! Grattis återigen min vän till din vackra fru Helena och hoppas ni blir gamla ihop =)

Nu på eftermiddagen tog jag en powerwalk / joggingrunda runt djurgården och kom hem för ett tag sen och ska bara krypa ner och värma mig under täcket och kolla på en film nu känner jag. Kallt ute...
Samling...
Let´s do this...
On his way...

Gooooood Morning sunshine =)
Hahahahahahaha...



Say hello to my stinky little friend ;-p

Frukost på Anglais
Med en obligatorisk dubbel espresso som är....
spetsad med en jävla massa fernet :-p
Jaså, dags att spy älskling?! Hahahaha
Love you and have a GREAT day!
Ja, bara att börja i tid...
med både fernet och bärs... 09.50

Snygg du e :-p
















1 kommentar:

  1. Hahaha!!! Jag döööör vilka roliga bilder!!! Stackars älsklingen :) Hoppas du får en bra kväll! Sjukt kul imorse!!!
    Kram
    /Helena

    SvaraRadera