fredag 12 november 2010

Fredag

Vaknade upp typ runt 09 idag, utvilad och härlig. Sov riktigt gott inatt!
Har precis kommit hem efter ett pass nere på gymmet och ätit en god och nyttig lunch.
Ett produktionsbolag som heter Mastiff ringde mig igår och ville ha med mig i en ny program idé som dom har och som skall spelas in och visas i vår.
Dom förklarade upplägget i telefon och även om slutklämmen på hela programmet är bra så känns det inte riktigt som om jag vill vara med i en ny"dokusåpa" även fast det inte är det formatet som det handlar om så känns det som typ det ändå.
Hon lyckades i alla fall övertala mig upp på ett möte på deras kontor idag, och jag har en annan grej som jag skulle vilja bolla med dom så det är ju bra i och för sig...
Men fick precis in ett viktigt möte med en person som jag måste gå på och är tvungen att ställa in mastiff mötet (tyvärr?!) ;-/

Känner mig inte det minsta sugen på att hitta på ngt speciellt i helgen, inte sugen på utgång men samtidigt inte speciellt sugen på att sitta hemma heller... Ähhh, vi får helt enkelt se vad som händer =)

1 kommentar: