fredag 12 november 2010

2 Pass... Vad hände?!

Hemma igen från möte, gymmet igen, frisören, studion och lite matshopping :-)

Som sagt, kom precis hem efter en hektiskt dag som började med ett litet snabbt möte som var riktigt bra!
Direkt efter så ringde George och ville gå ner och köra ett gympass, och jag är inte den som är den, så jag gick hem och bytte om för att gå ner och köra pass nr 2 för dagen... skönt som fan! =)
Vi körde igenom nästan hela kroppen idag, rygg, bröst, armar, mage och lite axlar och avslutade med 20 min på en trappmaskin från helvetet... hahahaha!

Vägde mig idag också, fick en smärre chock, är nämligen nere på 78 kilo nu, från 91 som jag vägde när jag kom hem från Viva Las Vegas. =)
Kan jag försöka hålla mig runt den här vikten och gå ner till runt 75 vore det grymt!
Känner att musklerna har försvunnit lite så nu blir det till att pumpa upp dom lite grann, inte så att jag ser ut som en Ross, utan bara för att få konturer lite här och där.
Kanske man kan börja få lite tjejer också ;-) Hahahahaha!

Efter gymmet åkte vi till söder och till Skrapan där George har sin salong och så körde vi en rakning på skallen. Känner att det är så himla skönt att inte behöva ha några jäkla produkter i håret som vax eller lera m.m. Bara att duscha och gå =)

På väg hem svängde jag ner i studion ngn timme med Cribbe och satt och gjorde lite nya baskickar och gick igenom lite music...

Eftersom jag inte vet vad jag ska hitta på ikväll, ja, jag vet att ni mina vänner har messat och ringt och försökt få med mig på middagar, drinkar osv, men är inte sugen än dvs... hahaha,  så förberedde mig i alla fall för en hemma kväll med en massa gott från konsum.
Ngt fel i huvudet på mig tror jag, jag handlar alltid så mycket onödiga saker när jag ska handla...hahaha.

Nu vill Lole dra iväg och få revansch på squashen från igår för att Tomas inte hann idag, så det kanske blir ett squashpass också den här dagen, sen blir det till att synda...hahaha.



Helt sluuuuut :-(
Ja, jag har glömt att raka mig mellan brösten, jag vet :-p









2 kommentarer:

  1. Oj, du behöver ju inte alls mer muskler. Jag tar dig precis som du är :)

    SvaraRadera
  2. Kan inte göra annat än att hålla med Malin, du är jättefin som du är.
    Och du utstrålar självsäkerhet och det är sexigt! härlig blogg du har förresten. Mer privata saker kanske?! Har du tjej nu, eller träffar du ngn?

    SvaraRadera