torsdag 11 november 2010

Long but gooood day :-)

Idag vaknade jag redan klockan 08 i morse och var på ett strålande humör, sovit som en stock... Härligt och djupt :-) Satte mig och jobbade litegrann innan jag följde med Sofia och hennes vän Jenny till Kirurgcentret där Fia skulle göra sin första läppförstoring... Hihihi. Hon tyckte att jag hade bra erfarenhet  av det då typ alla mina senaste flickvänner har haft förstorade läppar även fast dom INTE har behövt det, men, men.
Det gick jättebra och hon blev supernöjd!
Sprang in i Hattem och surrade en snabbis och sen mötte jag Marcus som också var på språng...
Sen ett litet eftermiddagsmöte med en potentiell framtida samarbetspartner och efter det drog jag med mig lilla Lole på ett squashpass på 1 timme. Jahapp, 5-1, 5-0 hahahaha, ja visst är jag grym ;-)
Pratade även med Thomas som sa att han ville utmana mig i morgon och få ner mig på jorden lite grann :-p
Efter det gick vi förbi och sa hej till min älskade lilla mamma, ja, hon är ganska så liten ;-)

Kom hem, bytte om till powerwalk kläder och tog det långa varvet runt djurgården, skönt, kallt och mörkt... bra combo va?!

Sen blev det ett möte med en vän nere på stan och pratade om lite roliga buisness för framtiden och därefter blev det en affärsmiddag på East med ett företag som jag ev. kommer jobba med väldigt snart =).
Blev lite sashimi och det blev jag ju inte mätt på, så nu ska jag nog ta och göra ngt nyttigt och smaskigt så jag kan lägga mig nöjd och belåten sen, vad fan nu det kan bli... =)

Ska nog bara lägga mig i sängen med datorn och en film snart och försöka somna i god tid, är helt slut i kolan. Får se hur det går, men tanken är god i alla fall...

Jenny och Sofia
Sofia och Jag
Det ringer , det ringer, skynda dig att svara...

Ja, hur fan sitter jag IGEN?!
Fanns silikon samples här också ;-) Högst upp till höger var bäst.... hahahaha.

Lole

Vi smet förbi mitt gamla hus... Åhhhh, saknar min gamla lägenhet :-(

NU KÖR VI!

Tack för felträffarna MONGO Lole... Är helt blå nu :-(
Mammi och Lole

Försöker se skön ut på djurgården, lyckas jag?! NOOOOO =)

Hoppas ni har haft en bra dag allihopa och i morgon får vi se om jag klipper mig eller inte ;-)
Ps: Krya på dig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar