fredag 1 oktober 2010

Movienight...

Det blev en "ninja" dvs. hemma ikväll och det känns jävligt skönt kan jag säga...
Tänkte ett tag smita ut nykter, men fy fan vad det är ångest. Alla packade, jobbiga och klängiga typer som ska ragga, prata och bara vara jobbiga m.m. usch! Hahahaha....

Kom precis hem från videoaffären, säger man så fortfarande ?! Videoaffären, jag hyr ju för fan dvd´s och blu-ray. Ja,ja... hur som helst ni fattar vad jag menar.
Eftersom jag är hemma så unnade jag mig lite naturgodis, en liten påse ostbågar, cola zero och som vanligt dessa jäkla grönsaker med dipp, hahahaha. men det är skitgott! I Promise!
Vi kunde inte hitta ngt bra som fanns inne då halva sthlm tycks ju ha hyrt filmer idag så det blev dessa då vi inte kunde välja :-) Ingen speciell som kändes bra , men jag fick rådet av Vilde att hyra en gammal komedi så det blev den längst till höger...


Ostbågarna var redan upptagna... hahaha...
Hoppas ni har en rolig kväll vad ni än har för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar